czwartek, 9 czerwca 2016

Przerwa

Przepraszam za taaaak długą przerwę ale nauka, szczególnie teraz pod koniec roku... Jest jeszcze powód jeden, jak wiecie do SSO doszły nowe magiczne konie! Tak... Fajnie, tylko, że trzy dni temu kupiłam konia Walijskiego a wczoraj weszły do gry te nowe konie, a ja mam 11 sc a one kosztują 399 sc! Tak tanio! I jeszcze żeby totalnie mi ta gra popsuła dzień to okazało się, że akurat wczoraj skończył mi się sr! Od wczoraj nienawidze Walijczyków, nawet zrobiłam przeróbkę jak lamorożec walczy z walijczykiem xd
















Taaak... Trochę słabe ale to tak na szybko xd
Ok no to tyle, narazie będzie przerwa będę wrzucać co jakiś czas posty. Tak stanowczo powrócę po wakacjach ponieważ teraz nauka i wszystko a w wakacje jadę do Chorwacji, na wieś, do Warszawy. Szkoda gadać... To papa ;)

~Laura

sobota, 7 maja 2016

Memy!

Hey! Wiem że długo nie pisałyśmy ale brak czasu itp. :/. Ok teraz na tym blogu pierwszy raz ujrzą światło dzienne Memy! Pomysł wzięłam z bloga Mel serdecznie zapraszam ;) [KLIK]
Ok to przejdźmy do rzeczy, dzisiaj dam swoje własne memy ale swoje możecie przesyłać na ten e-mail: dorota.sso.memy@gmail.com , pamiętajcie żeby napisać swój nick na sso :) .
Ok to pora na moje memy ;D
































































































































































































Dobra to by było na tyle papa <3

~Laura

środa, 20 kwietnia 2016

Przerwa

Cześć!
Wiem, wiem. Nie napisałam na tym blogu za dużo postów, za co przepraszam. Nie zasługuję na chociaż najmniejszą przerwę, ale wolę nie pisać postów, niż pisać naprawdę słabe. Mam problemy osobiste, nie będę się na ten temat za bardzo rozpisywać. Po prostu ostatnio nie radzę sobię z życiem. Dlatego uznałam, że muszę odpocząć. Może pojawi się jakiś wpis ode mnie, ale na razie nic nie obiecuję. Nie wiem ile to potrwa, mam dużo rzeczy do ogarnięcia, muszę poprawić kilka ocen przed końcem roku szkolnego oraz napisać pracę na konkurs literacki. Czeka mnie też kilkudniowa wycieczka do Krakowa z klasą. Wbrew pozorom do tego też muszę się przygotować. Trzeba zakupić potrzebne rzeczy w tym śpiwór, a aktualnie moi rodzice nie mają za dużo pieniędzy. Moja "przyjaciółka" odwróciła się ode mnie, a mama wyjeżdża na tydzień do niemiec. Jestem załamana. Przepraszam Cię Laura, że dowiadujesz się o tym teraz. Wcześniej nie miałam ani ochoty ani czasu by ci o tym powiedzieć. Przepraszam. Być może coś jeszcze skrobnę, bo nie zapowiada się na to, że zasnę tej nocy. Trzymajcie się, wasza
~Cou.


wtorek, 19 kwietnia 2016

#1 Star Stable Fashion

Cześć!
Tak, to znowu ja. Trochę pusto na tym blogu, więc postanowiłam rozpocząć nowa serię. Mam tez pomysł na drugą, ale to niebawem. Wracając do tematu posta - na czym właściwie będzie polegało "Star Stable Fashion"? Otóż będę w tych notkach oceniała stroje innych graczy. Zanim zrobiłam zdjęcia potrzebne do oceny musiałam się nieźle namęczyć. Najpierw ogłaszałam na globalu kto by zechciał wziąć w tym udział, później chętne osoby musiały się przebrać co wiązało się z wejściem do stajni i opuszczeniem grupy. Następnie pytałam się wszystkich czy mam zamazać nazwy, a na końcu miałam problem z wyborem odpowiedniego miejsca! Mam nadzieje, że chociaż ktoś doceni te moje wypociny. Więc do dzieła!


Pierwszy strój

Pls, nie zwracajcie uwagi na mnie w tle ;_;
Na pierwszy ogień idzie więc Sally i jej przepiękny, izabelowaty quarter.


Koń:
  • Ładnie dopasowany czaprak z ogłowiem, lecz ja bym dała zamiast tego siodła zwykłe, czarne.
  • No i brak owijek. Sama zawsze staram się je zakładać, bez nich strój wydaje mi się taki... niepełny.
  • Niebieskie kwiatki przyczepione do ogona i grzywy psują całą kreację. Lepiej by było, gdybyś je zdjęła Sally :/.
  • A więc za konia daję ocenę 3/5. Nieźle ci poszło! C:

Postać:
  • Co do góry to nie mam żadnych zastrzeżeń. Koszulka naprawdę dobrze wygląda w połączeniu z kapeluszem.
  • Spodnie też wyglądają dobrze. Jedynie nie pasują mi tu te buty z różową podeszwą.
  • Rękawiczki wybrałaś wprost cudne! Co prawda mam je w szafie, lecz rzadko je zakładam.
  • Tutaj ocenię cię 4/5. Wow!


Drugi strój


Przyszedł czas na Natalię. Postawiła na bardziej uroczyste kolory.

Koń:
  • Wszystko jest ok, zmieniłabym tylko czaprak, bo na siwym koniu nie wygląda najlepiej.
  • I znowu: nie ma owijek! :(
  • Bardzo podoba mi się torba z foką. Też ją mam, ale kisi się w szafie. :P
  • Kokardka jak najbardziej pasuje. Moja ocena: 4/5

Postać:
  • Zwykła, elegancka czarna kamizelka. Podoba mi się, może ją kupię.
  • Spodnie też zwykłe, czarne. Na sso jest ich pełno w sklepach.
  • Wysokie, białe buty podkreślają elegancję Natki. Świetnie je dobrałaś. c:
  • Włosy ożywiają całą stylizację, wyglądają cudnie! :3
  • Moja ocena to 5/5. Nieźle się spisałaś!
Nie wiem, czy seria będzie się pojawiała często. Nie mam na razie na nic ochoty, przepraszam. Zwlekałam z tym postem już dwa czy nawet trzy tygodnie. Jeszcze raz przepraszam i życzę wam miłego dnia! :)

~Cou

wtorek, 5 kwietnia 2016

Teoria o Isabel

Hi guys!
Witam w nowej teorii! Tym razem wymyśliłam ją sama więc może być nieprawdziwa, ale co tam.

O co w ogóle chodzi?



Grałam z dziewczynami, weszłyśmy na zablokowany teren.
I  zauważyłyśmy że z tego terenu zniknęła wielka góra, i duży las! Czyżby to przypadek? Nie!

                                Coś nowego?                            
                                         

Oczywiście! Widzieliście wcześniej te góry?
Ja ich nie widziałam, posłuchajcie. Wiecie co to G.E.D. i Dark Core, mam nadzieję

Tajemne zejście



Pamiętacie teorie o tajemnym zejściu do podziemi? Moim zdaniem te góry i las G.E.D. i Dark Core wsadzili do tego tunelu, tak jakby zapadli to podziemie a na puste miejsce dali ziemię.

Co się z tym stało?


Moim zdaniem to zmniejszyli to postawili te kamienie jako znak (wiem że się nie da, ale w sso jest wszystko możliwe) i dali Isabel Stonefield. Ona jechała z tym przez bagna w eponie i przez przypadek przytrzasnął ją ten wóz.


Pomogliśmy wtedy w zbrodni. (tak jakby xd) My ją zawieźliśmy do domu i sobie poszliśmy, wtedy ona pod naszą nieobecność poszła do starego bunkra i to schowała.


I teraz taki mały " wykresik " 
Czerwony - rzeczy które znikły
Niebieski - Isabel Stonefield


Nie wieżcie że to naprawdę może być prawda. ;)

~Laura



poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Morningrain

Cześć!
W sobotę wieczorem zdecydowałam się na zakup konia pełnej krwi angielskiej. Jak już wspomniałam w poście o aktualizacjach - on spodobał mi się najbardziej. Nazwałam go Morningrain co oznacza Poranny Deszcz. To już mój drugi koń tej rasy. Jest skarogniadej maści. Z tego co zauważyłam, mało graczy go ma. Wydaje mi się taki unikalny, jedyny w swoim rodzaju. Nie miałam za bardzo czego ubrać do tego zestawu, ale jakoś sobie poradziłam. Przepraszam za tą uderzającą jasność, coś zepsułam w pixlr :P



Polecam,
~Cou




niedziela, 3 kwietnia 2016

Nowa Dorota

Hey pisze ten post ponieważ mam nową fryzurkę i makijaż ;3














Taak, już kiedyś byłam ruda, najpierw miałam brąz włosy później rude, później ombre a teraz znowu rude ;D

~Laura

piątek, 1 kwietnia 2016

Aktualizacje!

Pora na nowe aktualizacje!

Najpierw napisze że można farbować konie, to normalka xd




Sory za takie zdjęcie ale musiałam wszystkich dawać do ignor xD



Zafarbować konia mogą także gracze bez sr np. w moor :)
W tym roku jak widać nie było nic na prima aprilis, szkoda ale mam nadzieje że wam się udał i że oszukaliście nie jedną osóbkę :P.
Pamiętacie bug z wolniejszymi końmi? Został naprawiony! :)

Prima Aprilis!

Mam nadzieję że mi się udało was oszukać xD

Nie martwcie się jest coś na Prima Aprilis.

Super Shire!

Tak nasz kochany zespół sso zrobił nam kawał! Widzicie tego Super Shire?















Oto on! Ciekawicie się ile kosztuje? 25 sc! Ale żeby nie było za łatwo...














Trzeba mieć reputacje w Forcie Pinta " Super Popularna " i mieć poziom 1205! xD Jest jeden mały haczyk, takiej reputacji i poziomu nie ma. Tu się lekko zawiodłam ponieważ widzicie jego statystyki?! I jest taki duży... Naprawdę go chce! xD


Teraz zobaczycie kilka zdjęć z zadań (Uwaga! Jeśli nie chcecie spojlerowych zdjęć nie czytajcie dalej! Radze przeczytać po zrobieniu bo zadania są bardzo ciekawe)








































































































































A za odnalezienie konia Isabel dostajemy taką ładną sukienkę ^^




























Czytaliście na własną odpowiedzialność ;P

Jak widzicie nad Pamelą jest zegarek, więc jutro będzie reszta zdjęć ;). Jeśli chodzi o aktualizacje to chyba wszystko, oczywiście są nowe ubranka w jcp ;p

~Laura

niedziela, 27 marca 2016

Aktualizacje 23/03/16

Cześć! Dziś chciałabym omówić najnowszą aktualizację. Dlaczego dopiero teraz? Otóż nie miałam wcześniej czasu. Cóż, lepiej późno niż wcale. Zapraszam!


Nowy kuc islandzki i dwa fantastyczne konie pełnej krwi angielskiej pojawiły się w Jorvik! Jeśli chcecie się z nimi przywitać zajrzyjcie do Nowej Grani, gdzie spotkacie kuca islandzkiego (do kupienia od poziomu 16), a dwa dostojne angliki znajdziecie w Księżycowym Sierpie (dostępne od poziomu 1).

Nowe piękności już dostępne!


Nie podoba mi się ten nowy island. Wygląda jak węgiel. Siwy anglik ma taki uroczy, różowy pyszczek, lecz najbardziej spodobał mi się skarogniady. Może jak wytrenuje AQH i wbiję repkę u Goldspurów to się na niego skuszę. Nie rozumiem tego, że konie pełnej krwi angielskiej stoją w Księżycowym Sierpie a są dostępne od 1 lvl'a. To tylko ułatwia graczom z niskim poziomem kupienie upragnionej szkapy.


Wielkanocne tradycje całkowicie zawładnęły Jorvik i wszyscy udali się na poszukiwanie jajek! Wyspiarze ukryli jajka wielkanocne, po których odnalezieniu znajdziecie całkowicie nowe nagrody wielkanocne 2016! Pojedźcie do Felixa w Srebrnej Polanie, aby zacząć zabawę. Powodzenia w znalezieniu wszystkich!


Te zadania są dodawane co roku, lecz chyba każdy dobrze się przy nich bawi. Ja zrobiłam wszystkie w jeden dzień i byłam lekko zawiedziona, bo nie było ekwipunku dla konia. Za to ogromny minus. Jedyna rzecz która mi się spodobała to kolorowy kapelusz i bluzka w paski. Chętnie bym ją założyła, gdyby dodali też ekwipunek w podobnym wzorze.


Oczywiście został otworzony Targ Koni w Stajni Jorvik i dodane nowe ubrania w JCP. Jak zwykle. Te akualizacje oceniam 10/10. Gdyby nie zadania z szukaniem jajek dałabym 4/10. Bardzo lubię Wielkanoc i szukanie jajek. Zdobywa się wtedy drobne prezenty które i tak cieszą.


~Cou 'Kołek'