1. Rzecz bez której nie umiesz wyjść z domu?
Telefon i ładowarka xd
2. Ulubiony sklep z ubraniami?
W sumie to nie mam xd
3. Czy lubisz pływać?
Kocham!
4. Masz jakieś fobie?
Taaaak, bardzo dużo xd , np. boję się pająków, ciemności (wiem brzmi to dziecinnie), ciasnych pomieszczeń, ostrych rzeczy, paranormalnych rzeczy (wiem że nie istnieją xd)
5. Pijesz kawę?
Nie
6. Co robiłaś o 24.00?
Oglądałam tv xD
7. Czy w odległości 3m od ciebie jest coś różowego?
Mam spodnie różowe, skarpetki, 2 poduszki, torebkę i wiele innych rzeczy xd
8. Czy często piszesz smsy?
Rzadko, raczej jak mam coś ważnego ale nie mam czasu zadzwonić lub jak jestem w szkole a zapomniałam czegoś. ;p
9. Czytasz książki?
Taaaak, kocham czytać <3. Np. " Harry Potter ", ostatnio mi się spodobała lektura " W pustyni i w puszczy ", " Opowieści z Narnii ", " Dzieci z Bullerbyn ", " Tajemnica Zielonej Pieczęci " i można by tak było wymieniać w nieskończoność
10. Masz duży pokój?
Nie, raczej mały, moja siostra ma większy, ja mam długi a moja siostra szeroki xD
11. Kiedy masz urodziny?
8 lipca ;3 w wakacje! Yea xd
12. Jakich piosenek słuchasz?
Różnych, najczęściej Pop np. " 7 Years " , " Call my Maybe " , " Hula Hoop" i wiele, wiele innych
13. O której chodzisz spać?
Około 23.00, 24.00, 01.00 xd
14. Malujesz paznokcie?
Na codzień to nie ale w Wakacje to jak najbardziej ;3
15. Twoje największe marzenie?
Mieć kota, kiedyś miałam ale mi zdechł :C
16. Co lubisz robić?
Grać na komputerze, robić zdjęcia, czytać, grać w sso i wiele innych rzeczy
17. Jesteś leniem?
Wielkim leniem jestem :P
18. Czego się boisz?
Pająków, robaków, ciemności, ostrych rzeczy, ciasnych pomieszczeń, rzeczy paranormalnych
19. Umiesz śpiewać?
Myśle że tak xd
20. Zjadłabyś cytrynę?
Oczywiście :D
21. Facebook vs. Twitter
Facebook bo twittera nie mam xD
22. Trzy ulubione strony internetowe?
Youtube, Moviestarplanet, Momio
23. Ulubiona piosenka?
Różnie to jest ale w tym momencie Alvaro Soler - Sofia. Tu macie link [KLIK]
24. Dużo śpisz?
Taaaaak, potrzebuje przynajmniej 10 godzin snu :P
25. Oglądasz mecze?
Nieee, moja siostra i mój tata tak a ja i mama nie xD
26. Ulubiony sportowiec?
Nie interesuje się tym ;p
27. Masz jakieś hobby?
Tak, np. fotografia, czytanie, gamerstwo xd, śpiewanie, spotykanie się ze znajomymi na dworze <3 (tak wiem że to nie hobby xD)
28. Jesteś lubiana w swojej klasie?
Tak, ja to taka dowcipna że mnie wszyscy lubią xd
29. Masz skype?
Mam
30. Co lubisz pić?
Wode smakową :P
31. Ulubiony owoc?
Truskawka i gruszka
32. Czego nie lubisz w ludziach?
Kłamstwa, zdrady, chamstwa itp.
33. Zbierasz coś?
Duuuużo rzeczy
34. Ilu masz znajomych na FB?
Dokładnie? 57 xD
35. Lubisz jak robi Ci ktoś zdjęcia?
Tak, kocham <3
36. Masz jakąś ksywę?
Na sso czy w realu? Jak na sso to mówią na mnie niektórzy Dori jakoś tak. A jak w realu to nie mam ksywy
37. Masz rodzeństwo?
Tak, starszą siostrę
38. Lubisz chodzić do szkoły?
Tak... Ale tylko dla towarzystwa
39. Malujesz się?
Tylko na jakieś imprezy lub pazurki w wakacje xd
40. Włosy rozpuszczone czy spięte?
Spięte
41. Kolor ścian w pokoju?
Ale jaki mam czy chciałabym mieć? Mam różowy xd. A chciałabym mieć jasny pomarańczowy (nie rażący) lub jasny niebieski
42. Co najczęściej oglądasz na YT?
Różnie, to na co wpadne, ale moim ulubionym Youtuberem jest Sheo lub Blowek
43. Jesteś wolna?
Yes
44. Jakie masz teraz włączone strony?
E-mail, FB, Samequizy, Zapytaj.onet.pl, Momio, Blogger
45. Jaki jest ostatni wysłany przez ciebie sms?
Wysłany to do mojej kol Julii ale niedawno napisał do mnie T-mobile xd
46. Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
Ostatnio przez tel rozmawiałam z moją kol Olą
47. Jaki kolor koszulki masz na sobie?
Teraz jestem w pidżamie bo jestem chora. Żółty
48. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
Chorowałam
49. Najgorszy przedmiot w szkole?
Matematyka
50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci wyszykowanie się?
Godzinkę
BONUS!
51. Z jakiej sieci jesteś?
Jestem w T-mobile! xD
~ Laura


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz