niedziela, 27 marca 2016

Aktualizacje 23/03/16

Cześć! Dziś chciałabym omówić najnowszą aktualizację. Dlaczego dopiero teraz? Otóż nie miałam wcześniej czasu. Cóż, lepiej późno niż wcale. Zapraszam!


Nowy kuc islandzki i dwa fantastyczne konie pełnej krwi angielskiej pojawiły się w Jorvik! Jeśli chcecie się z nimi przywitać zajrzyjcie do Nowej Grani, gdzie spotkacie kuca islandzkiego (do kupienia od poziomu 16), a dwa dostojne angliki znajdziecie w Księżycowym Sierpie (dostępne od poziomu 1).

Nowe piękności już dostępne!


Nie podoba mi się ten nowy island. Wygląda jak węgiel. Siwy anglik ma taki uroczy, różowy pyszczek, lecz najbardziej spodobał mi się skarogniady. Może jak wytrenuje AQH i wbiję repkę u Goldspurów to się na niego skuszę. Nie rozumiem tego, że konie pełnej krwi angielskiej stoją w Księżycowym Sierpie a są dostępne od 1 lvl'a. To tylko ułatwia graczom z niskim poziomem kupienie upragnionej szkapy.


Wielkanocne tradycje całkowicie zawładnęły Jorvik i wszyscy udali się na poszukiwanie jajek! Wyspiarze ukryli jajka wielkanocne, po których odnalezieniu znajdziecie całkowicie nowe nagrody wielkanocne 2016! Pojedźcie do Felixa w Srebrnej Polanie, aby zacząć zabawę. Powodzenia w znalezieniu wszystkich!


Te zadania są dodawane co roku, lecz chyba każdy dobrze się przy nich bawi. Ja zrobiłam wszystkie w jeden dzień i byłam lekko zawiedziona, bo nie było ekwipunku dla konia. Za to ogromny minus. Jedyna rzecz która mi się spodobała to kolorowy kapelusz i bluzka w paski. Chętnie bym ją założyła, gdyby dodali też ekwipunek w podobnym wzorze.


Oczywiście został otworzony Targ Koni w Stajni Jorvik i dodane nowe ubrania w JCP. Jak zwykle. Te akualizacje oceniam 10/10. Gdyby nie zadania z szukaniem jajek dałabym 4/10. Bardzo lubię Wielkanoc i szukanie jajek. Zdobywa się wtedy drobne prezenty które i tak cieszą.


~Cou 'Kołek'

piątek, 18 marca 2016

Courtney

Ze względu na nową autorke tego bloga robie ten post ^^ . Powysyłam kilka zdjęć z Courtney <3 .


Oczywiście latarnia musiała się pojawić i mój przepiękny ubiór ;3 xd





Łowienie rybek z Courtney






Taki spoiler na przyszłość ;3





Dobra Courtney xd




Podbicie szczytu :P




Co prawda tu nie ma Courtney ale to dzięki niej mam anglika <3






Heh znowu ten teren





Obrazek wyżej był pokazany zablokowany teren to tu jest las właśnie w tym miejscu ^^





Fajną masz głowę xD



To by było na tyle, ahhh jak te zdjęcia obejrzałam tyle wspomnień mi przyszło na myśl. Nigdy cię nie zapomnę Courtney <3

~ Laura




czwartek, 17 marca 2016

Logo!

Witam was! Moja wspaniała Courtney zrobiła mi o to takie logo ^^














Mi się bardzo podoba, dziękuje jej bardzo od dzisiaj też będę nim kończyć mój jakże uroczy post xd, może dzisiaj się coś jeszcze pojawi, do zobaczenia :) - Laura

Post Powitalny

Cześć! Mam na imię Lidia i od dzisiaj będę pisała na tym blogu^^. W SSO gram od listopada 2014 roku, więc dość długo. W grze nazywam się Courtney Bluetree i mam 18 poziom. Jestem jeszcze młoda (5 klasa podstawówki, taa) więc czasami mogą mi się trafić błędy :). W tym poście chciałabym się przedstawić (co już raczej zrobiłam) oraz odpowiedzieć na TAG "50 przypadkowych pytań". Zaczynajmy!

1. Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu?
Na pewno telefon i jakieś drobne pieniądze.

2. Ulubiony sklep z ubraniami?
 Nie mam takiego, najczęściej zamawiam sobie ciuchy z bonprix'u.

3 .Czy lubisz pływać?
Lubię, ale bardziej rekreacyjnie niż sportowo. 

4. Masz jakieś fobie?
Boje się pająków, ciemności, kosmitów, robaków itp.

5. Pijesz kawę?
Nie.

6. Co robiłaś o 24.00?
Spałam XD.

7. Czy w odległości 3m od ciebie jest coś różowego?
*rozgląda się* mam na sobie różowe skarpetki i bluzkę :P

8. Czy często piszesz smsy?
Rzadko. Chyba, że kupuję sc XD.

 9. Czytasz książki?
Tylko lektury.

10. Masz duży pokój?
 Mały, ale jak w końcu zechce się mojemu tacie pomalować większy pokój na końcu korytarza, to od razu się tam wprowadzam.

11. Kiedy masz urodziny?
28 marca. Możecie już myśleć nad prezentem ;D.

12. Jakich piosenek słuchasz?
NIGHTCORE FOREVEEER <33

13. O której chodzisz spać?
Coś około 23.

14. Malujesz paznokcie?
Czasami, ale nie lubię tego robić. Mam niedobór witaminy D, przez co mam straszne pazury :c.

15. Twoje największe marzenie?
Umieć latać. Zawsze o tym marzyłam, ale ot tak skrzydła mi nie urosną :/.

16. Co lubisz robić?
Zdecydowanie oglądać anime <33

17. Jesteś leniem?
Wieeelkim :P

18. Czego się boisz?
Tak jak w pytaniu 4.

19. Umiesz śpiewać?
Nie, strasznie fałszuję.

20. Zjadłabyś cytrynę?
    Jasne :D

21. Facebook vs. Twitter
     Facebook.

22. Trzy ulubione strony internetowe?
 Youtube, Youtube, Youtube :P

23. Ulubiona piosenka?
 "I'm not the only one" Sam Smith

24. Dużo śpisz?
Myslę, że wystarczająco.

25. Oglądasz mecze?
Nie, są strasznie nudne :/.

26. Ulubiony sportowiec?
Nie mam, nie interesuję się tym :P.

27. Masz jakieś hobby?
Oglądanie anime <3

28. Jesteś lubiana w swojej klasie? 
Nie wiem.
29. Masz skype?
Mam.

30. Co lubisz pić?
Wodę i kompot jabłkowy.

31. Ulubiony owoc?
Arbuz.

32. Czego nie lubisz w ludziach?
Kłamstwa i fałszywości.

33. Zbierasz coś?
Nie.

34. Ilu masz znajomych na FB? 
Coś około 500. (zapraszam: Cou Lizak Bluetree).

35. Lubisz jak robi ci się zdjęcia?
Nie, jestem strasznie niefotogeniczna.

36. Masz jakąś ksywę?
Lizak, Lodzia, nie pytajcie czemu. :P

37. Masz rodzeństwo?
Tak, młodszą siostrę i brata.

38. Lubisz chodzić do szkoły?
Nieee ;__;

39. Malujesz się? 
Korektor się liczy? :P

40. Włosy rozpuszczone czy spięte?
Spięte.

41. Kolor ścian w pokoju?
Wrzosowy.

42. Co najczęściej oglądasz na YT?
Gameplay'e i vlogi.

43. Jesteś wolna?
Tak B)

44. Jakie masz teraz włączone strony?
Blogger i Youtube.

45. Jaki jest ostatni wysłany przez ciebie sms?
Do mamy :P

46. Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
O co chodzi? XD

47. Jaki kolor koszulki masz na sobie?
Różowy z białymi napisami.

48. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
Byłam na zakupach.

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
  Historia.

50. Ile w dzień pracy zajmuje ci wyszykowanie się?
Około godziny.

Uff, skończyłam! Mam nadzieje, że post się wam podobał. Ja życzę wam miłego wieczoru a teraz idę chwilkę potrenować. Paa!

~Cou


A to moje logo, którym będę się z wami żegnać :3

Tajemne wrota do podziemi!

Teoria autorstwa Anny Bravewood:

Na samym początku powiem że wzięłam to z bloga Star Stable według Pauli, serdecznie zapraszam http://sso-paulawolf.blogspot.com/. Dzisiaj rozważałam teorie oraz pomysły, które ludzie publikowali na Tumblr i uświadomiłam sobie, że nikt jeszcze nie wspomniał o tajemniczych drzwiach do podziemi rozmieszczonych na wyspie. Tak więc z moją najwspanialszą przyjaciółką Courtney postanowiłyśmy opublikować post na ten temat.

Jeśli przeoczyliście je, są 4 wrota na wyspie: najbardziej widoczne są tuż przy drodze między Fortem Pinta a Moorland (w pobliżu domu Jaspera) oraz przy drodze w Głuchych Lasach. Ostatnie dwa w Dolinie Złotych Wzgórz i Zielonej Dolinie są bardziej ukryte, ale nadal można je łatwo znaleźć:


Warto także wspomnieć, iż te drzwi świecą w nocy. Emitują one wiązkę żółtego światła, która sięga do nieba. Widziałam świecące tylko te, które znajdują się w Moorland i Głuchych Lasach, ale zauważyłam światło emitowane przez ten z Urodzajnych Hrabstw stojąc w obserwatorium, które znajduje się dość daleko.




Chciałam sfotografować drzwi z bliska, abyście mogli je lepiej obejrzeć. Przy okazji zauważyłam, że każde z nich ma takie same rysunki, ale z jedną małą różnicą - kropeczka na gwiazdce znajdowała się w innych miejscach.


Pomyślałam, że może te drzwi na mapie tworzą rysunek gwiazdy a każdy punkt odpowiada ich lokalizacji. Tak więc pojechałam, zrobiłam zdjęcia mapy i nałożyłam je na siebie. Moje spekulacje okazały się strzałem w dziesiątkę, zobaczcie sami:


I tak oto, lokalizacje tajemniczych drzwi tworzą na mapie rysunek gwiazdy. Niestety, jak widać ostatnie wrota nie mogą zostać odnalezione ponieważ prawdopodobnie znajdują się na szarym obszarze mapy. Cen zasugerowała, że piąte drzwi mogą znajdować się w Sekretnym Kręgu Druidów, jednak ta lokalizacja jest za bardzo wysunięta na zachód. 

Kiedy odkryłyśmy co oznacza narysowany na każdych wrotach symbol gwiazdy, zaczęłyśmy spekulować na temat drugiego symbolu, który nie jest już tak oczywisty. Jeździłyśmy we wszystkie miejsca powiązane z G.E.D oraz Dark Core, ale nasze poszukiwania nie przyniosły rezultatu i nadal do konca nie wiemy co oznacza ów symbol.

Uważam, że ten symbol może mieć coś wspólnego z runicznymi kamieniami rozsianymi po wyspie, ale na ten moment nie jestem w stanie opublikować lokalizacji kaążdego z nich, ponieważ jest ich zbyt wiele.

Więc, co oznaczają tajemnicze drzwi do podziemi?

Cóż, wiemy że tworzą one symbol gwiazdy. Wiemy, że coś bardzo dobrze je rozświetla od środka. Wiemy, że piąte drzwi znajdują się na obszarze który nie jest jeszcze dostępny i jest to ogromny obszar, raczej nie zostanie otwarty w najbliższym czasie.

Uważam, że obszar otworzy się kiedy zyskamy dostęp do Drogi Starego Króla w Dolinie Złotych Wzgórz. Założę się, że Droga Starego Króla prowadzi także do Sekretnego Kręgu Druidów. Przyjrzyjmy się mostowi, który znajduje się za zamkniętą bramą. Jest on bardzo podobny do tego w DZW, a obie lokalizacje są bardzo blisko siebie.


Z doświadczenia wiem, iż w SSO obszary oznaczone czerwonym symbolem (tak jak brama powyżej) otwierają się w pewnym momencie. Jeśli nie jesteśmy upoważnieni by wejść na zablokowany obszar, odpycha nas niewidzialna ściana. Istnieje wiele przejść oznaczonych znakiem - tunel w pobliżu Jodłowego Gaju czy też bramy prowadzące do drugiej części Urodzajnych Hrabstw. Wszystko wskazuje na to, że zostaną one kiedyś otwarte, inaczej po prostu by nie istniały. Właśnie dlatego wierzę, że Droga Starego Króla oraz brama zostaną odblokowane w jakimś punkcie historii głównej.

Jednakże biorąc pod uwagę fakt, że drzwi tworzą na mapie rysunek gwiazdy oraz znaczenie i... unikalny charakter Kręgu Druidów, uważam, że ich rolę poznamy dopiero w fazie końcowej gry. Warto wspomnieć, że sama gwiazda jest bardzo ważna - w końcu znajduje się ona w nazwach gier i w samej grze (Star Stable Online, Starshine Legacy, Star Rider). Ta gwiazda, te drzwi - muszą być częścią punktu kulminacyjnego całej historii.

Co znajduje się za tymi drzwiami, pod ziemią?

Muszę was zawieść - w grze nie pojawiają się absolutnie żadne sugestie na ten temat. Jednak Cen zastanawiała się, czy te drzwi nie prowadzą przypadkiem do ukrytego systemu podziemnych tuneli, którego Dark Core i G.E.D mogłyby używać do swoich celów. W dodatku drzwi w Moorland i Głuchych Lasach znajdują się bardzo blisko miejsc, w których stacjonuje Dark Core (plaża oraz wodospad). Zaawansowany technologicznie system podziemnych tuneli wydaje się nie pasować do mentalności i natury obywateli wyspy Jorvik - tylko G.E.D i DC używają nowoczesnych wynalazków.

Wspólnie zastanawiałyśmy się, czy pole naftowe G.E.D ma coś z tym wszystkim wspólnego. Znajduje się ono dokładnie w środku gwiazdy. Czy G.E.D mogłoby używać tego pola jako przykrywki do drążenia tuneli w głąb ziemi? Jest tam wiele maszyn i szokująca ilość cementu - być może starają się wywiercić podziemne tunele i użyć cementu do zbudowania ich w środku?

Wróćmy jeszcze na chwilę do symbolu, który znajduje sie na drzwiach.


Skoro doszliśmy do tego, że te dwie organizacje współpracują ze sobą, tajemniczy symbol zdaje się nabierać sensu. Uważam, że jest to dziwne logo G.E.D albo kombinacja logo obu organizacji - jeśli przekręcisz głowę nieco w lewo możesz rozróżnić pojedyncze litery.

Dark Core ma także udział w wyciąganiu Garnoka z podwójnego więzienia. G.E.D poszukuje potężnej energii. Być może G.E.D chce użyć Garnoka do swoich celów, a Dark Core pomaga im w tym i wspólnie wiercą podziemne tunele? 

Co jeśli zamierzają przekształcić gwiazdę w wielki portal, który wyciągnie Garnoka i sprowadzi go do Jorvik? Czy to przypadek, że pierwsze Pandoryczne szczeliny utworzyły się akurat w Srebrnej Polanie?

Czym jest ten podziemny system? Jak rozwinie się historia główna?
Laura

Parada

                                               Aktualizacje 16 marca 2016 roku


Hey witam was w nowym poście, przepraszam za moją nieaktywność :) . Wiem że aktualizacje były wczoraj, ale wolałam porobić zdjęcia do tego dzisiaj bo wczoraj był taki tłok ;p, ok to przechodzimy do rzeczy, aktualizacje są związane z paradą.


Robimy zadania od Loretty dostajemy ( ja nie mam zadania od Loretty bo zrobiłam :P )














Jak skończymy te zadania dostajemy taką ładną kamizelkę na paradę ( jakbyście się pytali skąd mam te inne ciuchy to z zadań od Chauna )














Dalszą częścią aktualizacji jest parada.

Żeby pojechać paradą czekamy na odpowiednią porę (jakby ktoś nie zauważył tu stoi Loretta i Tan ), parada jes co godzinę, ja np. czekam teraz na 14:00














Jedziemy o równej 14, 15, 16 itp.














I jesteśmy na plaży w forcie pinta














Jak już jesteśmy to chwilke czekamy i pojawia się miejsce gdzie gra muzyka " Hey Yo " i możemy tańczyć














I ostatnia część aktualizacji

W Jorvik City Plaza są nowe ubrania, rzeczy dla konia i owijki!










































To by było na tyle. Te zadania, parada i nowe rzeczy w Jorvik City Plaza są dla graczy posiadający Star Rider i nie posiadających Star Rider. Dzękuję za uwaga i życzę miłego dnia :) - Laura